Rigukira
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


~
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Władanie żywiołami i tworzenie własnych technik

Go down 
AutorWiadomość
Soshitsu Shirane

Soshitsu Shirane


Liczba postów : 6
Join date : 06/08/2015

Władanie żywiołami i tworzenie własnych technik Empty
PisanieTemat: Władanie żywiołami i tworzenie własnych technik   Władanie żywiołami i tworzenie własnych technik EmptyNie Wrz 13, 2015 5:08 pm

Zwykła chakra jest formą energii wszystkich osób żyjących,  produkującą się naturalnie. Chakra przepływa wokół całego ciała, w sieci zwanej „układem krążenia chakry”.
Dopiero niedawno pewne grupy osób, takich jak ninja, nauczyli się wytwarzać więcej chakry i uwalniać ją ze swojego ciała poprzez swoje punkty wyzwalania czakry w celu wykonania specjalnych technik (jutsu). Na razie nie są to jakieś wyszukane umiejętności, ale ambitni wciąż uczą się i próbują tworzyć coraz to nowsze i lepsze techniki, które sprawią, że dany osobnik w walce będzie nie do pokonania.

Odkryto również, że jest jedynie pięć żywiołów chakry. Woda, ogień, wiatr, piorun oraz ziemia.
Swoją naturę chakry można wykryć dzięki specjalnym kartkom  papieru, w które należy "wystrzelić" odrobinę energii. Jeżeli kartka stanie się wilgotna - żywioł wody, jeśli stanie w płomieniach - żywioł ognia, i tak dalej..

WODA:
Techniki/ umiejętności, które potrafią użytkownicy z naturą wody na początek:
- Hydrokineza, czyli manipulacja wody.
- Gaszenie niedużego ognia

OGIEŃ:
Techniki/ umiejętności, które potrafią użytkownicy z naturą ognia na początek:
- Niewielkie podpalenia, takie jak rozpalenie ogniska, kominka.
- Podgrzewanie różnych cieczy.

WIATR:

Techniki/ umiejętności, które potrafią użytkownicy z naturą wiatru na początek:
- Manipulacja strumieniami powietrza. Wpływ na przepływ powietrza może przekształcić go w lekki wiatr.

PIORUN:
Techniki/ umiejętności, które potrafią użytkownicy z naturą pioruna na początek:
- Nieduże wyładowania elektryczności, lekkie porażenia prądem i tak dalej.

ZIEMIA:
Techniki/ umiejętności, które potrafią użytkownicy z naturą ziemi na początek:
- Unoszenie niewielkich skał oraz samej ziemi i piasku.

Mistrzowie Gry decydują jaka ilość chakry zostaje zużyta podczas walk/ misji.


Ciekawostka:
Wiatr jest słaby przeciwko ogniu, a ogień przeciwko wody.


TWORZENIE WŁASNYCH TECHNIK:

Aby utworzyć swoją technikę trzeba posiadać odpowiednią ilość PR - Punktów Rozwoju, które można zdobyć za walki, treningi, zakończone sesje, misje.

Walki:
- Wygrane: 30PR
- Przegrane: 10PR
- Zremisowane: 15PR

Zwykłe sesje i misje:
- Każda zakończona sesja: 10PR
- Każda zakończona misja specjalna prowadzona przez MG: 15PR

Mistrzowie Gry decydują jaka ilość PR jest potrzebna do utworzenia nowej techniki podczas rozpatrywania podania.

Należy uaktualniać ilość Punktów Rozwoju w swoim profilu. W przypadku oszustwa będą stosowane kary ze strony administracji.

Oprócz walk oraz sesji, PR można zdobyć za sesje trollowane, eventy i pomoc na forum.
Powrót do góry Go down
 
Władanie żywiołami i tworzenie własnych technik
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Rigukira :: WPROWADZENIE DO GRY :: Świat Przedstawiony-
Skocz do: